„Lietuva gali!“ – nuo krizės pabėgti su visais namais Spausdinti
Pirmadienis, 02 Lapkritis 2009 15:15

Galimybė bent trumpam pabėgti nuo krizės su visais namais atrodo viliojanti. Tačiau Lietuvos televizijos projekto „Lietuva gali“ dalyvės įmonės „Arūšta“ sandėliuose stovintys kemperiai norinčiųjų juos įsigyti nesulaukia.

Klaipėdietis Arūnas Štalis nuosavą verslą įkūrė prieš 16 metų. Įsisukus prekybai atsarginėmis lengvųjų ir krovinių automobilių detalėmis, prieš penkerius metus jis vienas pirmųjų Lietuvoje ėmė siūlyti įsigyti ir kemperius. Iš pradžių įtariai vertinti nameliai ant ratų laikui bėgant išpopuliarėjo tiek, kad per metus buvo nuperkami septyni. Augant paklausai, Arūnas Štalis nusprendė keliolika kemperių pirkti į sandėlį, kad nekantriems pirkėjams nereikėtų laukti devynis mėnesius, kol juos atveš. Noras įtikti klientui virto meškos paslauga sau pačiam – pirkimas sustojo.

„Iki 2010 metų tikėjomės parduoti šimtą kemperių, tačiau dabar, manau, taip nebus. Šiemet pardavėme vos tris. Iš viso šeimininkus per penkerius metus rado 43 kemperiai”, – sako įmonės savininkas Arūnas Štalis.

Konsultuoti įmonę sutiko reklamos agentūros „Not Perfect“ vadovas Paulius Senūta. Daugelio straipsnių ir knygos „Pasiklydę reklamoje“ autorius tvirtina, kad sugundyti pirkėjus – menas, kurio pradmenis privalu žinoti.

„Reikės neįprastų ir drąsių sprendimų, kurie galėtų atkreipti daugelio dėmesį. Reikia, kad žmonės apie tai kalbėtų, diskutuotų, o „Arūšta“ taptų žinomiausiu prekės ženklu šioje rinkoje“, – sako Paulius Senūta.

Kaip sunkmečiu sugundyti potencialius pirkėjus? Ką bendrovės vadovui patars SEB banko prezidento pavaduotojas Vytautas Sinius? Kaip į savininko prašymą padėti atlikti užduotis reaguos „Arūštos“ kolektyvas – per Lietuvos televiziją žiūrėkite antradienį 18.45 val.

Laida „Lietuva gali“ yra didžiausio Lietuvoje SEB banko įgyvendinamos verslumo skatinimo iniciatyvos „SEB verslo menas“ dalis. Tęstinės daugiametės iniciatyvos „SEB verslo menas“ tikslas – pasitelkiant verslo ir akademinės bendruomenės patirtį skatinti Lietuvos gyventojų verslumą, dalytis žiniomis bei sėkmingo verslo patirtimi, verslo idėjoms kurti palankias sąlygas.

Projekto partneriai – Lietuvos televizija, dienraštis „Verslo žinios“, organizatorius – Šiaurės miestelio technologijų parkas, globėja – LR ūkio ministerija. Projektas iš dalies finansuojamas ES lėšomis.

 

www.marijampolieciai.lt